2020-03-04
Modele

Dynamiczne, zwinne i elektryczne: Audi przedstawia koncepcję napędu dla modeli e-tron S

Dynamiczne, zwinne i elektryczne: Audi przedstawia koncepcję napędu dla modeli e-tron S
  • Koncepcja napędu trzema silnikami elektrycznymi przyszłych masowo produkowanych samochodów, to nowość na skalę światową
  • Nowa generacja quattro z elektrycznym torque vectoring – selektywnym rozkładem momentu obrotowego między kołami tylnej osi
  • Moc 370 kW i moment obrotowy 973 Nm gwarancją wysokiej dynamiki jazdy i zwinności

Ingolstadt, 4 marca 2020 r. Audi konsekwentnie rozwija swą ofensywę w zakresie elektryfikacji napędu. Audi e-tron i Audi e-tron Sportback w swoich wersjach S będą jeszcze bardziej zwinne, ostre i dynamiczne. Trzy silniki elektryczne, z których dwa montowane są przy tylnej osi, razem, w trybie boost generują moc rzędu 370 kW i moment obrotowy 973 Nm. Dzięki nim, oba modele Audi z czysto elektrycznym napędem przyspieszają od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy. Inteligentna kontrola napędu wynosi bezpieczeństwo, a przede wszystkim dynamikę jazdy, na nowy poziom. Do elektrycznego napędu na cztery koła doszło elektryczne torque vectoring - aktywny i w pełni zmienny rozkład momentu obrotowego między kołami tylnej osi.