2020-01-29
Kultura i trendy

Audi i Berlinale zaprezentują na czerwonym dywanie perspektywy na przyszłość

Audi i Berlinale zaprezentują na czerwonym dywanie perspektywy na przyszłość
  • W pełni elektryczna: elegancka i nowoczesna flota samochodów marki Audi świadczyć będzie usługi shuttle service dla gości Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie
  • Hubert Link, szef marketingu Audi na Niemcy mówi: „Audi Berlinale Lounge jest doskonałym miejscem do pokazania nowych perspektyw i nowego formatu wydarzeń”
  • Berlinale Open House: Audi, Sponsor Główny Berlinale, podczas siedemdziesiątych urodzin festiwalu wspiera najwyższej klasy wydarzenia w sferze kina, kultury, biznesu oraz towarzyskie

Berlin/Ingolstadt, 29 stycznia 2020 r. W dniach od 20 lutego do 1 marca, podczas siedemdziesiątego, jubileuszowego Festiwalu Berlinale, Audi – po raz siódmy Główny Sponsor wydarzenia – zaprezentuje elegancką, nowoczesną flotę elektrycznych samochodów, które wozić będą najważniejszych gości wprost na czerwony dywan Pałacu Festiwalowego. Flota składać się będzie z w pełni elektrycznych Audi e-tron oraz z nowych modeli hybrydowych typu plug-in: Audi A8 TFSI e oraz A7 Sportback TFSI e. W ramach programu Berlinale Open House, który będzie miał miejsce w Audi Berlinale Lounge, cztery pierścienie wspólnie z uczestnikami festiwalu inicjować będą dialog na temat różnych perspektyw odzwierciadlających dynamiczne podejście do przyszłości. Natomiast dokładnie naprzeciwko Pałacu Festiwalowego Berlinale, fani kina i odwiedzający w tym czasie stolicę Niemiec, będą mieli okazję doświadczyć związanych z Berlinale dyskusji, wywiadów, przedstawień muzycznych i interaktywnych wydarzeń.