2019-11-06
Modele

Jeszcze ostrzejsze i jeszcze bardziej rzucające się w oczy: Audi R8 V10 RWD i Audi R8 LMS GT4

Jeszcze ostrzejsze i jeszcze bardziej rzucające się w oczy: Audi R8 V10 RWD i Audi R8 LMS GT4
  • Sportowe samochody z napędem na tylną oś są teraz stałym elementem oferty
  • Nowa stylistyka zewnętrzna w wersji produkcyjnej i torowej, analogiczna ze stylistyką odświeżonej wersji Audi R8 quattro
  • Wolnossący silnik V10 o pojemności 5.2 litra i mocy 540 KM, od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,7 sekundy

Neckarsulm, 6 listopada 2019 r. Od serii specjalnej do regularnej oferty: Audi R8 V10 z napędem na tylną oś (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 13,1 – 12,9; łączna emisja CO2 w g/km: 293 – 299), staje się stałym elementem oferty czterech pierścieni. W tym kontekście przeprojektowano stylistykę zewnętrzną modelu, tak by stał się on jeszcze bardziej efektowny. Model zostanie wyposażony w nowe funkcje, takie same jak R8 V10 quattro. Montowany centralnie silnik V10 o mocy 397 kW (540 KM) i napęd na tylną oś, zapewniają ogromną przyjemność z jazdy. W tym samym czasie w ofercie znajdzie się też Audi R8 LMS GT4 w wersji zbliżonej do produkcyjnej, również wyposażone w napęd na tylną oś, w nowej stylistyce i z szeregiem optymalizacji wpływających na dynamikę pojazdu. Sportowy samochód stworzony z myślą o zewnętrznych klientach/zespołach wyścigowych w międzynarodowej kategorii GT4, oferuje jeszcze więcej opcji precyzyjnej regulacji podzespołów.