2019-10-10
Firma

Wyniki handlowe Audi we wrześniu 2019: sprzedaż nowych samochodów na całym świecie wzrosła o 4,5 procent

Wyniki handlowe Audi we wrześniu 2019: sprzedaż nowych samochodów na całym świecie wzrosła o 4,5 procent
  • Od początku roku do rąk klientów oddano 1 357 100 nowych samochodów marki Audi
  • We wrześniu odnotowano spory wzrost sprzedaży w Europie
  • Ponad 14 procent wzrostu sprzedaży w Polsce

Ingolstadt, 10 października 2019 r. Cztery pierścienie zamknęły wrzesień wynikami sprzedaży o 4,5 procent lepszymi niż wrzesień 2018. W ubiegłym miesiącu koncern dostarczył do klientów 145 400 nowych samochodów. Wyniki na poszczególnych, kluczowych rynkach były jednak bardzo zróżnicowane. Podczas gdy sprzedaż w Europie znacząco wzrosła (+33,1 procent), w Ameryce Północnej (-13,8 procent) i w Chinach (-3,3 procent) w porównaniu z rokiem ubiegłym spadła. Począwszy od początku tego roku, koncern z Ingolstadt dostarczył klientom na całym świecie 1 357 100 samochodów segmentu premium, redukując tym samym skumulowaną stratę do 3,6 procent.