2019-03-11
Firma

W lutym Audi oddało do rąk klientów 119 800 aut segmentu premium

W lutym Audi oddało do rąk klientów 119 800 aut segmentu premium
  • Sprzedaż o 8,5 procent poniżej rekordowych wyników roku 2018
  • W lutym 2019 wyniki sprzedaży w Polsce porównywalne z wynikami z lutego 2018
  • Zastępca szefa globalnego marketingu i sprzedaży Martin Sander mówi: „Systematycznie poszerzamy i elektryfikujemy gamę samochodów klasy premium”

Ingolstadt, 11 marca 2019 r. W lutym marka z czterema pierścieniami w logo dostarczyła klientom na całym świecie około 119 800 samochodów. To o 8,5 procent mniej niż w analogicznym miesiącu rekordowego roku 2018. Sprzedaż delikatnie wzrosła w Chinach (+1,8%), natomiast spadła w Ameryce Północnej (-14,3%) oraz w Europie liczonej jako całość (-12,8%). W Polsce utrzymywała się mniej więcej na poziomie lutego 2018. Licząc od początku roku, dostawy na wszystkich rynkach były mniejsze o 5,5 procent (około 264 500 samochodów). Nadspodziewanie dobrze na rynku radziło sobie natomiast Audi A8, którego sprzedaż w lutym na całym świecie wzrosła aż o 30,2 procent.