2019-01-30
Kultura i trendy

Audi e-tron na festiwalu Berlinale: gwiazdy filmowe w elektrycznym samochodzie

Audi e-tron na festiwalu Berlinale: gwiazdy filmowe w elektrycznym samochodzie
  • Pierwszy produkowany seryjnie w pełni elektryczny model Audi na czerwonym dywanie
  • Codzienne spotkania w Audi Berlinale Lounge, w tym takie wydarzenia jak Electric Minds i Berlinale Lounge Nights
  • Jason Lusty, szef marketingu Audi na rynku niemieckim mówi: „zachęcamy do dialogu pomiędzy kreatywnymi wizjonerami, którzy pomagają kształtować zmiany naszych czasów”
  • Rok 2020: Audi sponsorem głównym siedemdziesiątej, jubileuszowej edycji Berlinale

Berlin/Ingolstadt, 30 stycznia 2019 r. Audi e-tron (zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 26,2-22,6 (WLTP), 24,6-23,7 (NEDC); łączna emisja CO2 w g/km: 0) będzie podwozić gości na czerwony dywan 69. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. To już szósta edycja festiwalu, w którym cztery pierścienie są głównym sponsorem. Audi i Berlinale powitają gości w Audi Berlinale Lounge, by wspólnie z nimi, tuż obok czerwonego dywanu, móc cieszyć się festiwalem. Program Berlinale Open House, który odbywać się tam będzie w dniach od 7 do 16 lutego, zakłada prezentacje i dyskusje na temat społecznie istotnych trendów, w których wezmą udział osobistości świata kinematografii. Audi Berlinale Lounge otwiera swe podwoje zarówno dla filmowców, jak i dla dziennikarzy i widzów festiwalu.